0 głosów
przez użytkownika (5.7k)
otwarte ponownie przez użytkownika

Co mogę zrobić, jeśli zapłaciłam 900 zł za wykonanie protez górnej i dolnej, ale nadal ich nie otrzymałam (minęły 3 miesiące). Pani stomatolog nie dała pokwitowań przy wpłatach. Obecnie nie mogę odebrać ani wpłaconej kwoty, ani protez. Czy jest możliwość jakiegoś sprawdzenia tego gabinetu? Czy mogę złożyć gdzieś skargę?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika (41.8k)
wybrane przez użytkownika
 
Najlepsza

Opłata za świadczenie wskazuje, że usługa została wykonana poza umową z NFZ, a więc nie można sprawdzić tego stomatologa w systemie Funduszu. Należy zaznaczyć, że lekarz ma obowiązek prowadzić pełną dokumentację medyczną, z wpisami prowadzonego leczenia i przeprowadzanych usług oraz wydawania potwierdzeń przyjęcia zapłaty. Ze względu na opisane nieprawidłowości w działaniu lekarza należy zwrócić się do biura Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie, ul Młynarska 46, lub zadzwonić na bezpłatną infolinię 800-190-590. Można również złożyć skargę do Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej.

Witamy w serwisie Urząd Zdrowia, w którym możesz zadawać pytania i zdobywać wiedzę na temat działania publicznej służby zdrowia.
...